ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

همه چیز درباره بازیها،انیمیشن ها و قصه ها و ... LEGO
ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

همه چیز درباره بازیها،انیمیشن ها و قصه ها و ... LEGO

بازی Lego Indiana Jones 2: The Adventure Continues

http://xum.ir/images/2014/11/05/gameback.png

لـگـو ایـنـدیـانـا جـونـز : ادامـه مـاجـراجـویـی

Lego Indiana Jones 2: The Adventure Continues


نسخه دوم از بازی کارتونی و اکشن مهیج LEGO Indiana Jones که بر اساس فیلم زیبای سال 2008 ایندیانا جونز و جمجمه کریستالی نیز به صورت بازی رایانه ای Lego Indiana Jones و در محیطی و منحصر به فرد عرضه شده است . ماجراجویی های بسیار مهیج در جریان این بازی خاص موجب شده است تا تحسین تمامی منتقدین را در سال 2009 بر انگیزد و این بازی جالب نمره عالی را از منتقدان دریافت کند ! این بازی ترکیبی زیبا از جذابیت سری بازی های لیگو و زیبایی و هیجان داستان ایندیانا جونز . این بازی ادامه داستان ایندیانا جونز و جمجمه کریستالی و داستان دکتر جونز است که از از جنگل های امریکای جنوبی فرار می کند و داستان تازه ای رقم می زند.



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/bf/Lego_Indiana_Jones_2_The_Adventure_Continues_Game_Cover.jpg

Legopcakalgame.blogsky.com                                         INDIANA


ژانر بازی:اکشن،ماجراجویی

شرکت های سازنده:Traveller's Tales،Feral Interactive،LucasArts Entertainment Company،Open Planet Software

سال انتشار:2009

کیفیت گرافیکی:عالی

برای کامپیوتر (مایکروسافت و اواس ده "مک") و پلی استیشن 3 و وی و ایکس باکس 360 و نینتندو دی.اس و پلی استیشن همراه(PSP)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/83/Windows_logo_and_wordmark_-_2012.svg/489px-Windows_logo_and_wordmark_-_2012.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/ae/Osx-yosemite-logo.png/85px-Osx-yosemite-logo.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/PLAYSTATION_3_logo.svg/260px-PLAYSTATION_3_logo.svg.png

راهنما:دارد

زبان راهنما:انگلیسی

ترینر یا کدتقلب:دارد

سایت رسمی:دارد

پیشنمایش:دارد

قابلیت چند نفره شدن:دارد

نقد و بررسی فارسی:دارد

اطلاعات بیشتر...ویکی پدیا

اطلاعات بیشتر...آی.جی.ان

اطلاعات بیشتر...ویکیا لگو


LEGOPCAKALGAME.BLOGSKY


http://www.esrb.org/images/top10_e.png

مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی


http://xum.ir/images/2014/11/05/banner-wide.jpg

  



http://xum.ir/images/2014/11/05/bg-home.jpg


- برای اولین بار در سری بازی های LEGO شما داستان و مراحل را می توانید بسازید و به میل خود رقم بزنید .

- برگرفته از داستان بسیاری از فیلم های کلاسیک ایندیانا جونز Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark, Indiana Jones and the Temple of Doom, Indiana Jones and the Last Crusade and Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.
- به خدمت گرفتن تمامی جذابیت های بازی Lego Starwars به همراه ویژگی های جدید و منحصر به فرد مخصوص این بازی !
- برای اولین بار در سری بازی های LEGO شخصیت ها کاملا با محیط هماهنگ هستند و بازی از لحاظ گرافیکی در سطح بسیار بالاییست .
برای اولین بار در سری بازی های LEGO قابلیت استفاده از تعداد بیشماری سلاح را در طول بازی دارا هستید .
آزاد کردن بیش از 60 شخصیت قابل بازی در جریان بازی هرکدام با ویژگی های منحصر به فرد خاص .
خلق شخصیت های خاص و منحصر به فرد !
فیلم نامه بسیار جذاب و سبک اعتیاد آور بازی .
و ......


http://cache.lego.com/r/videogames/-/media/franchises/videogames/indiana%20jones%202/screenshots/indiana%20jones%20ii%20wii%201/largescreenshot.jpg?l.r=-1842964223


دنیای LEGOها همیشه سرگرم کننده است، چه زمانی که با اسباب بازی های آن هر چیزی که در تخیلمان بود، می ساختیم و چه حالا که در قالب یک بازی ویدئویی با آن ها بازی می کنیم.   بازی هایی همچون Batman ،Star Wars و یا Harry Potter تنها بخش کوچکی از هجوم آثار محبوب سینما و بازی های کامپیوتری به لگوها بودند. اما به نظر می رسد که دیگر شهرت لگوها به قدری شده است که دیگر از فیلم و بازی های کامپیوتری هم سبقت گرفته است. به تازگی بازی های زیادی از روی همین شخصیت های لگو که خود روزی از روی بازی های کامپیوتری به آن راه پیدا کرده بودند، ساخته شده است. بازی هایی مانند LEGO Star Wars، LEGO Batman ،LEGO Indiana Jones و . . .  ازجمله بازی های ساخته شده به وسیله لگوها است. اما در بین این بازی ها به نظر می رسد که بازی LEGO Indiana Jones با موفقیت بهتری رو به رو شده، چرا که سازندگان دست به ساخت نسخه دوم این بازی زده اند.


http://cache.lego.com/r/videogames/-/media/franchises/videogames/indiana%20jones%202/screenshots/indiana%20jones%20ii%20ps3%206/largescreenshot.jpg?l.r=1357997319


 این بازی کاملا بر مبنای داستان سری فیلم های این مجموعه ساخته شده است و نکته ای اضافه ندارد. اما در نسخه قبلی، بازی به اتفاقات نسخه چهارم این فیلم که Kingdom of the Crystal Skull نام داشت نپرداخت که در این قسمت ماجرای این فیلم هم در بازی قرار دارد. همانند ماجرای فیلم، شما باید همان داستان و روند را دنبال کنید. اما در حالت لگو! با نگاه اول به بازی حتما فکر خواهید کرد که این ها لگوهای واقعی هستند. طراحی شخصیت ها ، بسیار زیبا و فانتزی و مهم تر از همه لگویی است ! رنگ بندی محیط هم بسیار زیبا و جذاب است و فضای بسیار دلنشینی دارد. بیشتر اجزای تشکیل دهنده محیط از لگو درست شده اند. همین امر باعث شده تا در هنگام از بین رفتن به قطعات کوچکتر تبدیل شوند. صداگذاری بازی بسیار جذاب است. تم اصلی موسیقی فیلم هایIndiana Jones  در بازی شنیده می شود. در کنار این مسائل موسیقی های دیگری هم شنیده می شوند که آن ها هم در سطح خوبی قرار دارند. گیم پلی بازی بیشتر همان حالت کلاسیک بازی های لگو را دارد. اکثرا شما مشغول نبرد بازی دشمنان لگویی هستید که با چند ضربه به قطعات کوچک تر تبدیل می شوند. همانند گذشته در اکثر مراحل باید با یارتان همکاری داشته باشید تا بتوانید بازی را پیش ببرید. در بعضی مراحل هم باید به مبارزه دشمنانی قوی تر بپردازید که این قسمت بسیار جذاب است. معماهایی هم که در بازی قرار گرفته اند به نوعی نمک بازی به حساب می آیند و بازی را از حالت یکنواخت خارج کرده اند. بازی LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues  یکی از بازی هایی است که بسیار مفرح است و هیجان خاصی را به بازیکنان انتقال می دهد. این بازی به شدت شما را درگیر خود می کند و بازیکن پای خود میخکوب می کند. این بازی یکی از بازی هایی است که سبک پلتفرمر را بسیار جذاب تر جلوه می دهد. اگر از طرفداران بازی های لگو هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید .


http://cache.lego.com/r/videogames/-/media/franchises/videogames/indiana%20jones%202/screenshots/indiana%20jones%20ii%20ps3%201/largescreenshot.jpg?l.r=2115899007


زمان کودکی بیشتر با چه نوع اسباب بازی هایی بازی می کردید؟ احتمالا با یک مشت سربازهای سبز کوچک همراه با توپ و تانک و یا قطعات کوچک رنگارنگی که به "خونه سازی" یا همان لگو معروف بودند. بازی کردن با لگوها لذت خاصی داشت. می توانستید هر چیزی که در رویاهای خود تصور می کردید را با آن ها بسازید. محبوبیت این لگوها به حدی رسید که به صورت های مختلف هم تولید شدند. بازی و فیلم های محبوب به سرعت وارد بازار لگو شدند و لگوها حال و هوای تازه ای به خود گرفتند. فیلم ها و بازی هایی همچون Batman ،Star Wars و یا Harry Potter تنها بخش کوچکی از هجوم آثار محبوب سینما و بازی های کامپیوتری به لگوها بودند. اما به نظر می رسد که دیگر شهرت لگوها به قدری شده است که دیگر از فیلم و بازی های کامپیوتری هم سبقت گرفته است. به تازگی بازی های زیادی از روی همین شخصیت های لگو که خود روزی از روی بازی های کامپیوتری به آن راه پیدا کرده بودند، ساخته شده است. بازی هایی مانند LEGO Star Wars، LEGO Batman ،LEGO Indiana Jones و تا مدتی دیگر LEGO Harry Potter ازجمله بازی های ساخته شده به وسیله لگوها است. اما در بین این بازی ها به نظر می رسد که بازی LEGO Indiana Jones با موفقیت بهتری رو به رو شده، چرا که سازندگان دست به ساخت نسخه دوم این بازی زده اند.


http://cache.lego.com/r/videogames/-/media/franchises/videogames/indiana%20jones%202/screenshots/indiana%20jones%20ii%20ps3%202/largescreenshot.jpg?l.r=-1140546474


این بازی کاملا بر مبنای داستان سری فیلم های این مجموعه ساخته شده است و نکته ای اضافه ندارد. اما در نسخه قبلی، بازی به اتفاقات نسخه چهارم این فیلم که Kingdom of the Crystal Skull نام داشت نپرداخت که در این قسمت ماجرای این فیلم هم در بازی قرار دارد. همانند ماجرای فیلم، شما باید همان داستان و روند را دنبال کنید. اما در حالت لگو! اما نبود داستان مجزا برای بازی به نظر چندان هم مهم نیست، داستان خود فیلم به اندازه کافی کشش لازم برای بازی کردن را دارد.


با نگاه اول به بازی حتما فکر خواهید کرد که این ها لگوهای واقعی هستند. طراحی شخصیت های بسیار زیبا و فانتزی و مهم تر از همه لگویی است ! رنگ بندی محیط هم بسیار زیبا و جذاب است و فضای بسیار دلنشینی دارد. بیشتر اجزای تشکیل دهنده محیط از لگو درست شده اند. همین امر باعث شده تا در هنگام از بین رفتن به قطعات کوچکتر تبدیل شوند. در بازی جلوه های ویژه خاصی وجود ندارند و تنها افکت هایی که دیده می شوند، از هم پاشیده شدن لگوها است که آن ها هم بد طراحی نشده اند و مانند نسخه های قبلی عناوین لگو هستند. در کل بازی از گرافیک خیره کننده ای برخوردار نیست. اما موتور بازی سازی Lego به خوبی این بازی را به نمایش در آورده است.


صداگذاری بازی بسیار جذاب است. تم اصلی موسیقی فیلم هایIndiana Jones  در بازی شنیده می شود. در کنار این مسائل موسیقی های دیگری هم شنیده می شوند که آن ها هم در سطح خوبی قرار دارند. اما تنها مسئله ای که در این قسمت مشاهده می شود این است که قطعات موسیقی بازی به شدت کوتاه هستند و پس از مدتی به شدت تکراری می شوند. در امر صداگذاری در این بازی و کلا بازی های لگو سازندگان مشکل خاصی ندارند، چرا که شخصیت های لگو کلا صحبت نمی کنند و حداکثر صدایی که از آن ها شنیده می شود صدایی است که در هنگام تعجب کردن و یا عصبانی شدن از آن ها شنیده می شوند. در کل بیشتر آن ها از ایما و اشاره برای صحبت استفاده می کنند.

https://www.feralinteractive.com/data/games/legoindyii/images/home/ant1.png

گیم پلی بازی بیشتر همان حالت کلاسیک بازی های لگو را دارد. اکثرا شما مشغول نبرد بازی دشمنان لگویی هستید که با چند ضربه به قطعات کوچک تر تبدیل می شوند. همانند گذشته در اکثر مراحل باید با یارتان همکاری داشته باشید تا بتوانید بازی را پیش ببرید. کنترل یار شما را خود بازی بر عهده دارد که نسبتا هم خوب است، اما در بعضی مواقع به راحتی از بین می رود. این مسئله در تمامی بازی های لگو دیده شده است و هنوز معلوم نیست که چرا سازندگان فکری برای آن نمی کنند. در بعضی مراحل هم باید به مبارزه دشمنانی قوی تر بپردازید که این قسمت بسیار جذاب است. معماهایی هم که در بازی قرار گرفته اند به نوعی نمک بازی به حساب می آیند و بازی را از حالت یکنواخت خارج کرده اند. اما همچنان معماها بسیار آسان هستند. البته آسانی معماها کاملا طبیعی است و نباید از یک بازی با این سبک انتظار معماهای سخت تر را داشت.


بازی LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues  یکی از بازی هایی است که بسیار مفرح است و هیجان خاصی را به بازیکنان انتقال می دهد. این بازی به شدت شما را درگیر خود می کند و بازیکن پای خود میخکوب می کند. این بازی یکی از بازی هایی است که سبک پلتفرمر را بسیار جذاب تر جلوه می دهد. این بازی برای PC، Xbox 360 و PS3 عرضه شده است.


.

.

.

.


دانلود بازی برای ویندوزهای مایکروسافت


دانلود بازی برای اواس ده مک


دانلود بازی برای پلی استیشن 3 با تورنت



http://xum.ir/images/2014/11/05/content.png.jpg


آموزش دانلود از تورنت با uTorrent


دانلود بازی برای وی


دانلود بازی برای ایکس باکس 360
7.52 GB



لینک دانلودحجم
دانــلــود بــخــش 011 GB
دانــلــود بــخــش 021 GB
دانــلــود بــخــش 031 GB
دانــلــود بــخــش 041 GB
دانــلــود بــخــش 051 GB
دانــلــود بــخــش 061 GB
دانــلــود بــخــش 071 GB
دانــلــود بــخــش 08531 MB


تمام بخش ها را دانلود و اکسترکت کنید.


رمز فایل: www.fdl.ir


فایل iso را با نرم افزار deamon tools اجرا کنید.


دانلود بازی برای نینتندو دی.اس


دانلود بازی برای پلی استیشن همراه


برای راهنمای بازی کلیک کنید.


کدتقلب شخصیت ها

در ایکس.باکس 360 و کامپیوتر و وی و پلی استیشن 3


7EQF47 - Boxer
WL4T6N - Dovchenko
PGWSEA - Indiana Jones: 1
FGLKY5 - Indiana Jones: 2
DZFY9S - Indiana Jones: Collect
8BDJG5 - Indiana Jones: CS
M4C34K - Indiana Jones: Desert
2W8QR3 - Indiana Jones: Disguised
QUNZUT - Indiana Jones: DJ
J2XS97 - Indiana Jones: Kali
3FQFKS - Indiana Jones: Officer
7AWX3J - Lao Che
P4PCDY - Mac
U7SMVK - Mannequin: Adult Female
QPWDMM - Mannequin: Adult Male
3PG5EL - Mannequin: Child Female
2UJQWC - Mannequin: Child Male
82RMC2 - Mola Ram
2GK562 - Mutt
4C5AKH - Professor Henry Jones
FTL48S - Rene Belloq
E88YRP - Salah
94RUAJ - Willie: Singer


کدتقلب آیتم ها


EGSM5B - Coin Magnet
2U7YCV - Snake Whip


کدتقلب وسیله ها


PXT4UP - Alien
7VLKAF - Biplane
YLG2TN - Hot Rod
BC5PTY - Rolls-Royce: Phantom
RM3E84 - Stunt Plane


کدتقلب آجر های سبز،قرمز و آبی                       https://www.feralinteractive.com/data/games/legoindyii/images/home/ant5.png

در ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3


کلید Start را بزنید و کدها را بزنید


Fast Fix - 3Z7PJX
Invincibility - 6JBB65
Silhouettes - FQGPYH
Score X3 - PEHHPZ
Score X8 - S5UZCP
Fast Build - SNXC2F
Poo Money - SZFAAE
Fearless - TUXNZF
Ice Rink - TY9P4U
Score X2 - U38VJP
Beep Beep - UU3VSC
Score X4 - UXGTB3
Score X10 - V7JYBU
Score X6 - XWJ5EY
Fast Dig - XYAN83
Disguise - Y9TE98


ترینر شماره 1

ترینر شماره 2


شخصیت های درون بازی:                                                           https://www.feralinteractive.com/data/games/legoindyii/images/home/ant3.png


خرید بازی برای ایکس باکس 360

http://worldofgame.ir/templates/temp_2009_update_ajax/images/buy-post.gif



 


http://xum.ir/images/2014/11/05/bg.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.