ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

همه چیز درباره بازیها،انیمیشن ها و قصه ها و ... LEGO
ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

همه چیز درباره بازیها،انیمیشن ها و قصه ها و ... LEGO

بازی Lego Harry Potter: Years 5–7

لـگو هری پاتر : سال های 5 تا 7

Lego Harry Potter: Years 5–7


شخصیت های معروف فیلم هری پاتر اینبار وارد دنیای بازی های ویدئویی شده اند تا چالش های جدیدی را برای شما رقم بزنند، مجموعه معروف هری پاتر فیلمی با درون مایه جادو و جادوگری دارد که به مبارزه با یک جادوگر معروف و پادشاه تاریکی ها میپردازند. حال آنها با بازی به سبک بازی های لِگو آمده اند تا به مبارزه با جادوگر سیاه بپردازند و دنیای خود را از دست آن جادوگر نجات دهند. داستان این بازی در سال های 5 الی 7 سالگی هری پاتر اتفاق میافتد و باید این 2سال را شما رقم بزنید، این بازی به سبک بازی های داستانی میباشد و هر چند مدت یکسری از آن ارائه میشود. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از الـ گیم دریافت نمایید.


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f1/Lego_harry_potter_5-7_cover_art.jpg

                                                                  Legopcakalgame.blogsky.com


ژانر بازی:اکشن،ماجراجویی

شرکت های سازنده:تراولز تیلز،وارنر برادرز،فرال اینتراکتیو

سال انتشار:2011

کیفیت گرافیکی:بسیار عالی

برای کامپیوتر(ویندوز مایکروسافت و مک) و پلی استیشن 3 و وی و ایکس باکس 360 و نینتندو دی.اس و نینتندو 3دی.اس و پلی استیشن همراه "PSP" و پلی استیشن ویتا و آی.او.اس

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/83/Windows_logo_and_wordmark_-_2012.svg/296px-Windows_logo_and_wordmark_-_2012.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/ae/Osx-yosemite-logo.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/PLAYSTATION_3_logo.svg/260px-PLAYSTATION_3_logo.svg.png

راهنما:دارد

زبان:انگلیسی

ترینر یا کدتقلب:دارد

سایت رسمی:ندارد

پیشنمایش:دارد

قابلیت چند نفره شدن:دارد

نقد و بررسی فارسی:دارد

اطلاعات بیشتر...ویکی پدیا

اطلاعات بیشتر...گیم فکیوز

اطلاعات بیشتر...ویکیا هری پاتر


LEGOPCAKALGAME


http://www.esrb.org/images/top10_e10.png



 

یک بازی از سری بازی های محبوب لگو می باشد . استودیو Traveller’s Tales این بازی را ساخته است و کمپانی معروف Warner Bro آن را در سال 2011 برای Microsoft Windows , Playsation 3 , Xbox 360 , Plastation Vita , Wii منتشر کرده است . گیم پلی بازی لگو هری پاتر مانند نسخه های پیشین سری بازی های لگو تاکید بر کشف و جمع آوری دارد . قسمتی از گیم پلی مبتنی بر انجام جادو می باشد در این بخش تنوع جادو ها بسیار زیاد بوده و با پیشرفت در بازی تعداد جادو ها مورد استفاده نیز زیاد می شود . یکی دیگر از ویژگی های بازی Potion می باشد . Potion به بازیکنان کمک می کند تا مراحل را به صورت کامل انجام دهند ولی عوارض جانبی نیز در بر دارد که می توان به تبدیل شدن به قورباغه نام برد . در بازی لگو هری پاتر شخصیت های زیادی وجود دارد و لوکیشن های همان لوکیشن های موجود در 3 نسخه کتاب و 4 نسخه فیلم می باشد . بازی دارای 24 مرحله می باشد و بازیکنان بعد از پایان هر داستان به Hogwarts برگشته و بازی را از آنجا ادامه می دهند . با پیشرفت در بازی می توانید با Voldemorts Death Eaters روبه رو شده و او را شکست دهید و خود را برای جنگ نهایی با Dark Lord آماده کنید .

 




 دانلود رایگان از ال گیم برای کامپیوتر
قسمت 2                    قسمت 3
قسمت 4                    قسمت 5
قسمت 6                    قسمت 7

قسمت 8


پسورد: www.download.ir


پس از دانلود هر 8 پارت بازی و خارج کردن آنها از حالت فشرده فایل rld-lhp2.iso را با استفاده از نرم افزارهای مجازی مانند Virtual Clone Drive و یا Deamon Tools اجرا کنید .

در پوشه اکسترکت شده فایل Setup.exe را اجرا نمایید و بر روی Next کلیک کرده در ادامه محل نصب بازی را مشخص نمایید .

پس از نصب به پوشه اکسترکت شده رفته و محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی نمایید .

بازی تست شده و سالم می باشد .


دانلود بازی برای آیفون،آیپاد و آیپد لمسی


دانلود بازی برای پلی استیشن همراه


منبع:"دانلود فارسی"و ال گیم






کنترل
 

تمام اتفاقات، روی نمایشگر پایینی SD می افتد. با قلم مخصوص شخصیت ها و آیتم ها را کنترل و جا به جا می کنید. در نمایشگر بالایی هم یک نقشه دو بعدی دیده می شود و مأموریت شما با یک نقطه آبی روی نقشه علامت گذاری می شود.
علاوه بر حالت داستانی، می توانید تمام مرحله ها را در حالت free play بازی کنید. در این حالت می توانید کل داستان را به جای هری، با شخصیت های دیگر و وردها و جادوگری های متفاوتی پشت سر بگذارید. به این ترتیب نه تنها به بازی خود تنوع می دهید بلکه می توانید جاهای بیشتری در هاگواترز را کشف و آیتم های جدیدی جمع کنید.
 
ناگفته نماند شما برای خود اتاق مخصوصی دارید که می توانید تمام آموزه های جدید خود در جادوگری را آنجا تمرین کنید.

رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود
 

با بعضی از اشیا و آیتم ها می توانید تعامل داشته باشید اما قادر نخواهید بود به تعداد دیگری از آیتم ها دست بزنید، چون ورد مخصوص استفاده از آنها را هنوز بلد نیستید. این ساختار، ارتباط منطقی بین داستان و گیم پلی ایجاد می کند؛ شما رفته رفته فنون جادوگری را می آموزید و به همان نسبت در دنیای بازی قدرت مانور دارید. اگر هنوز نمی توانید از راه دور مشعلی را روشن کنید یا ستونی را جا به جا کنید اشکالی ندارد، چون باید دندان روی جگر بگذارید و به کلاس بالاتر بروید. وردهای جادویی ابتدا مثل آب خوردن است اما وقتی به سال های بالاتر پا بگذارید، جادوگری آن روی خود را نشان می دهد. شما باید شاگرد درسخوانی باشید، چون اگر یکی از اصول جادوگری را از همان ابتدا درست یاد نگیرید، در سال های بالاتر کارتان لنگ می ماند.

چوبه جادویی
 

خواندن وردهای جادویی روی SD مزه خاصی دارد. برای خواندن هر ورد باید قلم خود را مثل چوبه جادویی هری با شکل و طرح خاصی روی نمایشگر لمسی SD بکشید. مبارزه و جادوگری جذاب ترین قسمت لگوهری پاتر است اما از جست و جو در سوراخ سنبه های هاگوارتز غافل نشوید. هر چه را به دست تان می رسد باید خرد کنید تا امتیاز جمع کنید. علاوه بر این در دل خیلی از جعبه های لگویی آیتم های مخصوصی خوابیده که با جمع کردن آنها می توانید وردهای جدید آزاد کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.