ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

همه چیز درباره بازیها،انیمیشن ها و قصه ها و ... LEGO
ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

ال گیم،وبلاگ طرفداران مجموعه های لگو LEGO

همه چیز درباره بازیها،انیمیشن ها و قصه ها و ... LEGO

بازی Lego Legends of Chima

http://cache.lego.com/r/www/r/chima/design/chima/_img/themes/fire-ice/f_menubg_3d2a5c88e8171a423382b934f779c3ddf71d81c7.png


لگو افسانه های چیما : عطش سرعت

Lego Legends of Chima: Speedorz


در این نسخه از بازی های لگو چیما شما باید سوار یک سورتمه شده و و در مکان های مختلف با حریفان خود مسابقه دهید تا مراحل مشکل تر و هیجان انگیز تر را ازاد کنید و شخصیت های جالب و حرفه ای تر را آزاد و انتخاب کنید.


http://a1634.phobos.apple.com/us/r30/Purple/v4/ed/e3/6b/ede36b2b-ed87-df57-3cfa-dbbc6b271889/mzl.ixhitetr.jpg

Legopcakalgame.blogsky.com                                                                        CHIMA


ژانر بازی:مسابقه ای

شرکت های سازنده:گروه لگو

سال انتشار:2013

کیفیت گرافیکی:فوق العاده

برای کامپیوتر و آی.او.اس(آیفون،آیپد آیپاد)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/83/Windows_logo_and_wordmark_-_2012.svg/489px-Windows_logo_and_wordmark_-_2012.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Apple_iOS_new.svg/100px-Apple_iOS_new.svg.png

  راهنما:ندارد

زبان راهنما:-

ترینر یا کدتقلب:ندارد

سایت رسمی:دارد

پیشنمایش:دارد

قابلیت چند نفره شدن:-؟

نقد و بررسی فارسی:دارد

اطلاعات بیشتر...کارتون نت.ورک

اطلاعات بیشتر...گاهه

اطلاعات بیشتر...توی اسراس


همراه با آموزش دانلود از iTunes

LEGOPCAKALGAME.BLOGSKY


3+


 

http://cache.lego.com/r/www/r/chima/-/media/franchises/chima/games/mobilegame1b.jpg?l.r=838025199


فیگور های کوچک لگوی خود را برای مسابقه ای نفس گیر آماده کنید! این فیگئر های کوچک همان قهرمان های لگویی دوست داشتنس هستند که اینبار با وسایلی جدید برای مساقه آماده اند.


http://cache.lego.com/r/www/r/chima/-/media/franchises/chima/games/mobilegame1r.jpg?l.r=1186494962


بازی گرافیک فوق العاده زیبا و جذابی دارد که حس یک فیگور لگو بودن را به بازیباز می رساند و او را در محیط مسابقه قرار می دهد.


http://cache.lego.com/r/www/r/chima/-/media/franchises/chima/games/mobilegame1g.jpg?l.r=-1347096328


ویژگی های این بازی:

  • وجود محیط های مختلف مانند جنگل،بیابان و .. در بازی
  • مسابقه دادن با رقیب های مختلف و متنوع
  • کنترل بسیار مناسب بازی و ..


http://www.appleapps.ir/wp-content/uploads/2013/01/mzl.dnlnbymg.320x480-75.jpg


.

.

.

.


دانلود بازی برای آیفون آیپد و آیپد

لینک کمکی 1


دانلود از طریق بارکد:

http://barcode.tec-it.com/barcode.ashx?code=QRCode&data=http://itunes.apple.com/us/app/582417365/id582417365&dpi=96&rotation=0&modulewidth=2&unit=mm


لینک کمکی 2 (دانلود از طریق آی تونس iTunes)


آموزش دانلود از آی تونس:


خیلی از کسانی که تازه آی دیوایس خریدند و یا کسانی که از نسخه های قدیمی تر آیتونز استفاده می کنند ، شاید روش نصب برنامه و و بازی های iOS که دارای فرمت ipa هستند بر روی دستگاه خود در آخرین نسخه از آیتونز یعنی آیتونز ۱۱ را به خوبی بلد نباشند . همچنین در این مورد سوالات زیادی توسط کاربران گرامی از ما می شد و ما در این اقدام به اینچنین سوالات پایان خواهیم داد .

 

همچنین به دلیل کهنه شدن بیش (از نوشتن آن مطلب حدود ۲ سال می گذرد !) از حد آموزش قبلی که بر پایه آیتونز ۱۰ نوشته شده بود، اقدام به نوشتن آموزشی از نو ، بر اساس آخرین نسخه از آیتونز کردیم تا بتوانیم بیش از پیش به شما خدمت کنیم .

 

* برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی ، بر روی آنها کلیک کنید .

 

اول از همه به چند نکته توجه کنید :

 

نکته ۱ : این راه فقط برای دستگاه های جیلبریک شده عملی‌ست . اگر تا کنون دستگاه خود را جیلبریک نکرده اید و نسخه iOS شما بین نسخه ۶٫۰ تا ۶٫۱٫۲ بود ، برای جیلبریک به این لینک مراجعه کنید . برای فهمیدن این که دستگاه شما جیلبریک است یا خیر ، به دنبال برنامه ای به نام Cydia در آن بگردید که اگر بود یعنی جیلبریکید و اگر نبود هم که خیر .

نکته ۲ : علاوه بر جیلبریک همچنین شما باید توییک Appsync مناسب با آی او اس خودتون رو از Cydia نصب بکنید تا برنامه های کرک شده توانایی نصب را پیدا کنند . این توییک در سورس اپل اپس به آدرس Http://Appleapps.ir/Repo موجود است .

 

نکته ۳ : اگر قبلا از سرویس PP (نصب برنامه بدون جیلبریک) استفاده کرده اید و برنامه ای با آن سرویس بر روی دستگاه خود دارید ، آن را پاک کنید چون نرم افزار آیتونز در آن صورت نمی تواند برنامه ای را برایتان نصب کند .

 

نکته ۴ : اگر قبلا با کامپیوتر دیگری برنامه یا بازی هایی روی دستگاهتان نصب باشد ، با نصب کردن برنامه های جدید ، آن برنامه ها پاک خواهد شد.

 

خب بریم سراغ آموزش ….

 

پیش قدم : ابتدا پیش از هر چیز باید نسخه آیتونز خود را به آخرین نسخه فعلی (۱۱٫۰٫۴) آپدیت کنید . این کار را از طریق Software Update که در خود برنامه وجود دارد، می توانید انجام بدید . همچنین می توانید فایل آن را از اپل اپس دانلود کرده و اقدام به نصب نمایید . نسخه ۱۱ آیتونز علاوه بر تغییرات ظاهری ، در سرعت و عملکرد بهینه نیز تغییرات چشمگیری یافته است .

 


http://www.appleapps.ir/wp-content/uploads/2013/06/221.png


بر اساس نوع معماری سیستم خود ، نسخه سازگار آخرین نسخه آیتونز (فعلا آیتونز ۱۱٫۰٫۴)  با سیستم خود را دانلود نمایید :

 

دانلود آخرین نسخه آیتونز

 

 

مرحله ۱ : ابتدا همه ی فایل های iPA خود را در یک منطقه مخصوص نگه داری کنید و مدام آن را جابجا نکنید . سپس آیتونز را باز کرده و همه برنامه های مورد نظر خود را به داخل پنجره برنامه آیتونز با ماوس بگیرید و بکشید ( به اصطلاح Drag & Drop ) تا برنامه هایتان وارد Library آیتونز بشوند . همچنین برای این کار می توانید روی هر برنامه ۲ بار کلیک کنید تا وارد آیتونز بشود .


http://www.appleapps.ir/wp-content/uploads/2013/06/13719081281-1024x789.png

 

 


 

 

مرحله ۲ : با توجه به عکس بالا ، از تب بالای صفحه ، دستگاه خود را انتخاب کنید تا وارد بخش مربوط به آن در آیتونز بشوید و دستگاه شما ، بهتان نمایش داده شود . پس از انتخاب آن با عکس زیر روبرو خواهید شد ، در این صفحه باز شده(شکل زیر) تمامی تنظیمات کلی درباره دستگاه شما اعم از آپدیت ، ریستور ، بک آپ و …. وجود دارند . شما می توانید با انتخاب گزینه Backup Now از دستگاهتان بک آپ بگیرید اما این امر در اینجا کاملا اختیاریست و اجباری در آن نیست . همانطور که در عکس زیر مشخص شده ، با رفتن به تب Apps ، وارد قسمت برنامه های موجود در دستگاه و آیتونز شوید .


http://www.appleapps.ir/wp-content/uploads/2013/06/34-1024x787.png

 


مرحله ۳ : این قسمت آخرین و مهم ترین مرحه در عملیات ماست . در روبروی هر برنامه یک گزینه وجود دارد ،

۱٫ در روبروی برنامه هایی که در دستگاه شما نصب هستند، گزینه Remove وجود دارد که می توان با آن برنامه مورد نظر را از دستگاه پاک کرد .

۲٫ در روبروی برنامه هایی که در Library آیتونز هستند اما در دستگاه شما موجود نیستند ، گزینه Install وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توان برنامه مورد نظر را نصب کرد .

  ۳٫ وقتی گزینه Remove در روبروی برنامه های نصب شده در دستگاه را میزنیم تا آن را پاک کنید ، آن گزینه تبدیل به Will Remove شده و همینطور برنامه هایی را که برای نصب انتخاب کرده اید و Install را زده اید ، تبدیل به Will Install می شوند . توجه داشته باشید تا وقتی که گزینه Apply در زیر صفحه را انتخاب نکنید ، این اعمال انجام نمی شوند . پس به عنوان آخرین مرحله در کارمان ، گزینه Apply را میزنیم تا برنامه های دلخواه حذف یا نصب شوند .

درک این موارد در شکل زیر کمی راحت تر است.


http://www.appleapps.ir/wp-content/uploads/2013/06/43-1024x786.png

 


خب دوستان نصب یا حذف برنامه ها از طریق آیتونز به همین راحتی تمام شد .  اگر شرایط گفته شده در ۲ نکته ی اول پست را دارا باشید ، برنامه ها باید درست و به طور کامل در دستگاه شما نصب شوند و به مشکلی بر نخواهید خورد .

توجه : اگر برنامه ای که نصب کرده اید پس از اجرا یا در هنگام بازی کرش می شود (بیرون پریدن ناگهانی از برنامه) می تواند چند دلیل داشته باشد :

۱٫ دانلود ناقص برنامه

۲٫عدم سازگاری برنامه با نسخه iOS شما (بعضی وقت ها اینگونه برنامه ها از همان ابتدا توسط آیتونز شناسایی می شوند و اجازه نصب آن به شما داده نمی شود.)

۳٫ نصب ناقص ( که این مورد معمولا خیلی کم اتفاق می افتند.)


منبع راهنما: اپل اپس



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.